به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

این توضیحات و عنوان از ویرایش قالب ، قابل تغییر است.

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    نسخه اصلی ویندوز ۱۰ به تازگی عرضه شده است. و تمامی توجه کاربران کامپیوتر به این سیستم عامل جلب شده است. باید منتظر مقالات واخبار جدید در رابطه با این سیستم عامل باشیم. ویندوز ۱۰ هم مثل نسخه های پیشین ویندوز به صورت آنلاین قابل آپدیت است. اما اگر از نسخه کرک شده ویندوز استفاده می کنید. ممکن است. آپدیت ویندوز باعث غیر فعال شدن آن مثل ویندوز ۷ یا ۸ گردد. در این مقاله ای اس دانلود می خواهد نحوه غیر فعال کرده آپدیت ویندوز را به شما آموزش دهد. پس با ما همراه باشید.

    عباس صادقی
    سه شنبه 18 دی 1397 - 21:36
    بازدید : 489


    آیا می‌توانید تشخیص دهید از میان برنامه‌ها و نرم افزار‌ها کدام یک، فایل یا فولدر باز دارد؟ این به شما کمک می‌کند تا نسبت به مشکلات سیستم خود دید بهتری داشته باشد.

    اگر بتوانید بفهمید کدام برنامه هنوز فایل یا دایرکتوری باز و فعال دارد، به شما کمک می‌کند بدانید چه برنامه‌ای در حال انجام چه کاری است و چرا سیستم شما کند کار می‌کند.

    یکی از بهترین ابزار‌ها برای تشخیص این کار، نرم افزار Process Explorer است. ابزار رایگانی که محصول مایکروسافت است.

    این برنامه دو پنجره دارد. پنجره بالایی همیشه لیستی از پروسه‌های فعال در حال حاضر را نشان می‌دهد در حالیکه وضعیت پنجره پایینی بستگی به حالت برنامه Process Explorer دارد.

    این برنامه به شما امکان می‌دهد تا مشکلات ناشی از برنامه‌های DLL را ردیابی کنید و نسبت به ویندوز و نحوه عملکرد آن و اپلیکیشن‌هایش دید پیدا کنید.

    اگر می‌خواهید بدانید چه تعداد برنامه در بک گراند در حال فعالیت هستند می‌توانید از طریق این برنامه بفهمید. همچنین اگر می‌خواهید بفهمید منشا برخی مشکلات مانند برنامه‌های تبلیغاتی چیست، از طریق این برنامه می‌توانید متوجه شوید.

     

    عباس صادقی
    يکشنبه 16 دی 1397 - 12:49
    بازدید : 411

     حذف اکانت تلگرام يا همان delete account telegram ممکن است به هر دليلي براي شما هم پيش آمده باشد. از تغيير شخصيت به يک فرد درس خوان گرفته تا سوتي دادن در مقابل پارتنر که تنها راه فرار از اين دو مانع را شايد در ديليت اکانت تلگرام ببينيد. حذف اکانت شبکه‌هاي اجتماعي چيزي نيست که تازگي باشد، همه شبکه‌هاي اجتماعي هم اين قابليت را دارند. بعد از به وجود آمدن قانون GDPR شدت اين موضوع هم بيشتر شد. در اين آموزش قصد دارم به نحوه حذف کردن اکانت تلگرام بپردازم?؛ در انتها هم به بررسي علت حذف خودکار اکانت تلگرام مي‌پردازيم که به کمک آن مي‌توانيد از حذف شدن اکانت خود به صورت خودکار جلوگيري کنيد.

    عباس صادقی
    جمعه 14 دی 1397 - 3:13
    بازدید : 434
    برچسب‌ها : اندروید,تلگرام,

    در این مطلب قصد دارم که نحوه گرفتن تصویر از سایت یا صفحه مورد نظر با استفاده از Nodejs و Puppeteer رو بهتون آموزش بدم.

    همونطور که میدونین مرورگرهایی که ما استفاده میکنیم، دارای رابط گرافیکی هستند و میتونیم آدرس مورد نظرمون رو در اون وارد کنیم و محتوای سایت رو ببینیم و درون اونا اسکرول کرده و اکشن‌های مختلف رو انجام بدیم. به این مرورگرها Headfull میگن.

    حالا در کنار این مرورگرها، Headless browser نیز وجود داره که تفاوتش اینه که رابط گرافیکی نداره. با استفاده از مرورگرهای Headless میتونین در command line یا در محیط برنامه‌نویسی، در بین سایت‌های مختلف جابجا بشید و هر کاری که در مرورگرهای عادی انجام میدادین رو درون command line انجام بدین.

    headless chrome

    عباس صادقی
    دوشنبه 10 دی 1397 - 2:24
    بازدید : 627

    افزایش سرعت سایت و کاهش زمان لود شدن کامل سایت از مهم‌ترین مسائل برای به دست آوردن رتبه بالا در موتورهای جستجو است که لازم است در سایت خود از هر ابزاری برای افزایش سرعت سایت وردپرس کمک بگیرید. افزایش سرعت سایت wp rocket و افزایش سرعت سایت با gzip دو مورد از گزینه‌هایی است که در وردپرس از آن استفاده میشود.

    وقتی اقدام به تولید محتوا می‌کنید و میخواهید با استفاده از بازاریابی محتوایی به رشد و موفقیت کسب و کار خود کمک کنید، باید سایت خود را به گونه‌ای ایجاد کنید که از سرعت لود بالایی برخوردار بوده و تا جای ممکن در کوتاه‌ترین زمان ممکن لود شود. با تغییر الگوریتم‌های گوگل در نمایش نتایج جستجو حساسیت به مسئله افزایش سرعت سایت بیشتر شده و به سادگی نمی‌توان از کنار آن عبور کرد. محتوایی که در سایت خود تولید می‌کنید باید روی آن تمرکز کرده و کیفیت آن را افزایش دهید. چرا که صدها محتوای بی کیفیت در مقابل چند محتوای با کیفیت از نظر موتورهای جستجو قابل قبول نبوده و درست مثل این است که شما هیچ محتوایی تولید نکرده‌اید. تولید محتوا از نظر گوگل درست مشابه این میماند که شما باید با تولید محتوای کاربردی و با کیفیت در جهت رشد جهان حرکت کنید و کاربران از آن استفاده کنند.

    عباس صادقی
    دوشنبه 3 دی 1397 - 1:37
    بازدید : 475

    نويسندگان

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 8
    تعداد کل نظرات : 0

    خبرنامه